• Lorem ipsum
FAQ
Algemeen
Wat als ik een vraag heb over een product?

Wij staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden. Neem gerust contact met ons op via [email protected]. Vermeld in uw mail tenminste het ordernummer van de bestelling, die u per mail heeft doorgekregen.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Voor overige vragen kun je contact opnemen door een mail te sturen aan [email protected] met vermelding van het ordernummer.

Wat zijn de openingstijden voor de klantenservice?

Onze klantenservice is beschikbaar tijdens kantoor uren. Je kunt contact opnemen door een mail te sturen aan [email protected].

Kan ik de bestelling annuleren?

Ja, indien u een bestelling nog niet heeft betaald, dan kunt u deze annuleren door een mail te sturen naar [email protected]. Vermeld in uw mail tenminste het ordernummer van de bestelling, die u per mail heeft doorgekregen.

Een bestelling die nog niet betaald is, wordt niet verzonden. Een niet-betaalde bestelling die wordt geannuleerd, zullen wij per direct verwijderen uit ons systeem.

Levering
Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten variëren afhankelijk van je locatie en het gewicht van je bestelling. Deze kosten worden duidelijk weergegeven tijdens het afrekenproces, voordat je je bestelling plaatst.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

De levertijd varieert afhankelijk van het product. Gemiddeld kan je rekenen op een levertijd van 1-5 werkdagen. De bestellingen worden bezorgd volgens de leveringsvoorwaarden van PostNL. In het weekend worden orders niet verwerkt, deze worden de maandag erna verwerkt. 

Kan ik laten verzenden naar het buitenland?

Nee, op dit moment bieden we geen internationale verzending aan.

Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?

Bij Shop je favoriet bieden wij een retourbeleid aan. Je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren indien deze ongebruikt en in originele staat is. Let op dat de artikelen in de oorspronkelijke verpakking zitten. Gebruik het retourformulier wat in de doos meegeleverd is. Gelieve zorg te dragen voor de geretourneerde artikelen.

Voor het annuleren van tijdschrift bestellingen kunt u ook een mail te versturen naar [email protected] met vermelding van het ordernummer (zie bestelling annuleren). Indien de bestelling nog niet is verzonden zullen wij het bijbehorende bedrag op uw rekening terugstorten en de bestelling uit het systeem verwijderen.

Zijn er kosten verbonden aan retour sturen?

De koper is verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending. 

Betaalmethoden
Zijn de betalingen veilig?

Absoluut! Wij maken gebruik van veilige betaalmethoden zoals iDeal en creditcardbetalingen. Je gegevens worden versleuteld en vertrouwelijk behandeld.

Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

Je kunt kiezen uit verschillende betaalmethoden, waaronder iDeal en creditcard. Alle beschikbare betaalmethoden worden tijdens het afrekenproces getoond.

iDEAL
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
Creditcard (VISA of Mastercard)
U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Uw creditcard wordt belast op het moment dat een artikel is verzonden.
Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden