Voor vragen en/of klachten kunt u gebruik maken van het formulier rechts op deze pagina.
U kunt ook mailen naar
[email protected] Onderstaand de meest voorkomende vragen en antwoorden.
1 Betaalmethoden
1.1 iDEAL
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
1.2 Creditcard (VISA of Mastercard)
U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Uw creditcard wordt belast op het moment dat een artikel is verzonden.
1.3 Bankoverschrijving
Indien u niet in staat bent tot internetbankieren - en dus geen gebruik kan maken van bv. iDEAL - dan kunt u ook betalen via reguliere bankoverschrijving. U kunt dat dus doen zonder internet en u kunt ook zelf bepalen wanneer u de betaling doet.
De overschrijving dient u te doen naar:
Rekeningnummer NL10 ABNA 0613 9560 60 t.a.v. Audax Publishing BV
LET OP! Het betreft hier dus geen betaling via Acceptgiro, waarbij u pas betaalt zodra u uw bestelling heeft ontvangen. Betaling via bankoverschrijving betreft betaling vooraf: uw bestelling wordt pas verzonden zodra wij de betaling hebben ontvangen.
Let op! Indien u niet binnen 7 dagen na bestelling de openstaande betaling heeft uitgevoerd, behoudt Audax Publishing het recht voor de bestelling te annuleren. Zie meer hierover in artikel 13.1 van de Algemene voorwaarden.
2 Dubbele bestellingen
2.1 Kan ik een bestelling annuleren?
Ja, indien u een bestelling nog niet heeft betaald, dan kunt u deze annuleren door een mail te sturen naar [email protected]. Vermeld in uw mail tenminste het ordernummer van de bestelling, die u per mail heeft doorgekregen.
Een bestelling die nog niet betaald is, wordt niet verzonden. Een niet-betaalde bestelling die wordt geannuleerd, zullen wij per direct verwijderen uit ons systeem.
2.2 Kan ik een bestelling retourneren?
Voor het annuleren van betaalde bestellingen kunt u ook een mail te versturen naar
[email protected] met vermelding van het ordernummer (zie bestelling annuleren). Indien de bestelling nog niet is verzonden zullen wij het bijbehorende bedrag op uw rekening terugstorten en de bestelling uit het systeem verwijderen.
Betaalde bestellingen worden echter door onze medewerkers zo snel mogelijk verzonden. de kans is dus groot dat een annulering van uw bestelling niet meer mogelijk is. U kunt echter een bestelling altijd binnen 14 dagen retourneren. Zodra de producten in goede staat door ons zijn ontvangen, zullen we het betaalde bedrag terugstorten.
Zie voor retouradres en voorwaarden de pagina
Verzenden & retourneren.
3 Bestellen in het buitenland
3.1 Vanuit welke landen kan ik bestellen?
We ondersteunen bestellingen vanuit 239 landen.
U wordt in de eerste stap in het bestelproces gevraagd het land te selecteren waar naartoe de bestelling verzonden moet worden. U kunt daar dus zien welke landen wij ondersteunen.
Per land verschillen de verzendkosten. We verzenden via PostNL. Via de website van PostNL kunt u de verzendkosten terugvinden.
4 Levertijden
4.1 Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Onze medewerkers verwerken orders eenmaal per dag tijdens kantooruren. De bestellingen worden bezorgd volgens de leveringsvoorwaarden van PostNL. Levertijd kan 2-5 werkdagen duren. In het weekend worden orders niet verwerkt, deze worden de maandag erna verwerkt.